Reklamace

Informace pro zákazníky:

Je nám opravdu líto že vám zboží přestalo dělat radost. Budeme se snažit abyste byli spokojený a nové zboží vám mohlo začít dělat radost znovu. Ne každý zákazník reklamuje zboží právem a tak musíme reklamace prověřit. Potom se s Vámi domluvíme na řešení.
Proto potřebujeme všechny informace v reklamačním formuláři.

Jak reklamovat?

Označte balík nápisem REKLAMACE a pošlete nám balík na adresu:
Firelovers s.r.o.
Kbelská 648/1
Praha 9
198 00
+420 724 896 433
shop@firelovers.com


– Doporučujeme zasílat kompletní produkty i včetně příslušenství a obalů, není to ale nutné. Ale může už být třeba k dostání pouze nový model a my vám můžeme vyměnit poze část.
– Nemusí být v originálním balení.

Reklamace řešíme nejrychleji jak to jde, někdy ale musíme zboží posílat do zahraničí a čekat na vyjádření výrobce. Nejpozději však řešíme reklamace do 33 dnů od doručení. Pokud to nestihneme, vrátíme vám plnou částku včetně poštovného které jste uhradili při koupi.

Reklamační formulář